петък, 23 ноември 2007 г.

the view from Bissette

В неделя, 18 ноември, Нийл написа:

В блога на Стив Бисет на
http://srbissette.blogspot.com/2007/11/brief-before-bedtime.html и на http://srbissette.blogspot.com/2007/11/visit-with-neil-part-iii-much-to-tell.html ще намерите погледа на Стив върху последните ни три дни, включително конференцията ‘Фентъзи проблеми’, на която говорих (беше забавно – прекарах известно време с Джак Зайпс и се срещнах с куп автори, включително Patrick Rothfuss и Nnedi Okorafor-Mbachu.)
Чудесно е, че Бисет и Ханк са около мен. Не съм сигурен, че ми е останал много ум...



В петък последното нещо, което написахте за интервюиращите Ви за неофициалната Ви биография Стив Бисет и Ханк Уогнър беше “Щастлив съм да помогна, макар че съм още по щастлив от факта, че това е неофициална биография”. След като им помагате, това не е ли факт на официализиране? Бъркал ли съм значението на “неофициална биография” през всичките години? Харесва ми да научавам нови неща.


Сири


Предполагам, ако беше “официална”, шеше да е нужно да чета, да потвърждавам и одобрявам всички мнения и заключения, и така... А сега аз се радвам за тях, че си пишат книгата и, понеже харесвам Крис Голд и Ханк Уогнър (Стив Бисет също, но той се включи по-скоро), се съгласих да ме интервюират за нея. Но това няма нищо общо с мен и така не трябва да мисля дали ми е спокойно с хора, които пишат книга за мен. (Всъщност не ми е съвсем, но аз съм си такъв)

...

А след около 18 часа заминавам за Филипините.