събота, 17 ноември 2007 г.

Maddy would like to say a little thing about the premiere



Напомних на Мади, че обеща да пише за премиерата. Тя ми изпрати следното писание, заедно с бележка-извинение, че не е много дълго. (Кажи, "Мади иска да каже нещо кратко за премиерата", беше указанието.)

---

Денят на премиерата беше страхотно интересен! Татко си купи нов костюм за премиерата - фантастично сако - можете ли да повярвяте: дори си купи графитено сива тениска, заедно с него. Не е ли шантав? Беше изключително събитие - тениската не беше черна. Много се забавлявахме на премиерата, даже повече, отколкото на двете премиери на "Звезден прах". Филмът е хубав, макар и малко страшничък за мен, но всички останали твърдят, че е изумителен, значи аз съм просто една лигла:D Нямам търпение всички да го гледат!


(Тук сме Роджър и Гретхен Евъри, агентът ми Джон Левин и аз. И понеже ме питаха, май за пръв път в живота ми, каква марка са дрехите ми, аз погледнах - нося сако Yohji Yamamoto с две копчета и тениска на Rick Owens, които купих от много хубав магазин в Лос Анджелес - Maxfields).