неделя, 11 ноември 2007 г.

Late Night Thoughts

Всички освен мен са отседнали в официалния лондонски хотел за отбелязването на "Беоулф". Аз съм в хотела, където бях отседнал, когато идвах в Лондон за "Звезден прах", защото когато цяла година си пътувал прекалено много, е някак приятно да влезеш през позната врата и да те посрещнат с "Здравейте, г-н Геймън. Пак ли насам?"

Така. Вечеря с дъщеря, страшна кръщелница и уеб-елф (пенсиониран) в Кикучис на Хануей Стрийт, който се канех да посетя от много време и който се оказа точно толкова добър, колкото бях чувал. (В блога на Марк Еваниер може да видите снимка от по-миналата вечер на две икони на комикса и небръснат тип с кожено яке).

Летях с "Бритиш Еъруейс" и беше страхотно. Много по-впечатляващо от Висша класа - Върждин. (Да-а-а. Скоро ще приключа с филма и ще летя отново с "НортУест", както обикновено.)

Здрасти, Нийл,
Когато хубав човек като теб адаптира една история за филмов сценарий и се появи на червения килим... какво е усещането? Възкликват ли всички звезди като Анджелина "хей, Нийл Геймън, сценариста", или казват "здрасти, кой беше ти"? Не си представям как би се почувствал човек и кое е по-изнервящото - някой като Джон Малкович да каже "я, аз те познавам" или някой като него да каже "не съм сигурен кой беше ти, здравей". Според мен първото е по-страшно, но това е само мое мнение.

Всичко хубаво,
Андреа - Демоничното ледено кубче

Като че ли е леко излишно да го казвам, но зависи дали знаят кой съм или не, а ме познават или защото сме работили заедно и сме се вижали, или по някакъв друг начин. ("Някакъв друг начин" варира от това да е чел "Сандман" до четене на този блог, или пък да е родител на лице, което да ги чете - на премиерата така беше със запознанството ми с родителите на Катлин Бийти.)

Хората, които знаят кой съм, знаят кой съм. Който не ме познава, не ме познава. Според мен това се отнася за всеки, независимо кой е и какво работи, не само за червения килим.

Това не е точно въпрос, но не видях начин за връзка. Попаднах на тази информация за хора, които играят "Втори живот" - безплатен аватар на Беоулф, доста як. Още информация тук: http://fabfree.wordpress.com/2007/11/07/just-for-the-guys-beowulf-avatar/. Предлага се и безплатна (виртуална) тениска от филма.

Ще има и виртуална пресконференция с участието на нас двамата с Роджър в събота - подробности на http://www.countingdown.com/movies/3351082/news?item_id=4001216.

Това ще ми е първият път във "Втори живот".

Уебгоблинът ще мести сайта от древната версия на Блогър, която ползваме, към нещо по-ново, което би трябвало да реши проблемите от последните няколко дни. Може да създаде нови, така че бъдете снизходителни към нас през следващата седмица и дано всичко тръгне добре.

Понеже сега стачкувате и не може да пишете и да пренаписвате нищо за телевизия и кино, няма ли да е прекрасен момент да напишете някой и друг комикс?

Още по-прекрасен момент да поработя над романа си, от който съм написал 5/8.