понеделник, 19 ноември 2007 г.

Just above the Bible, but just below Black Beauty

В понеделник, 9 ноември, Нийл писа:

Тази сутрин в "Гардиан" забелязах в списъка на най-препрочитаните книги в Обединеното кралство, точно над Библията, "Добри поличби" от Нийл Геймън и Тери Пратчет. Което е странно, понеже в Обединеното кралство книгата е "Добри поличби" от Тери Пратчет и Нийл Геймън. Но се зарадвах, че е там. (Пълният списък.) И това в ден, в който мой цитат е на първата страница на Гугъл. (Хили се глупаво.)

Ходих на неофициална вечеря "преди рожден ден" с приятели, прекарах много приятно. Роджър Евъри видя колекцията с комикси и оригинални рисунки на Джонатан Рос и я пожела. Дейвид Уилиямс се извини, задето ми е казал, че приличам на Лу Рийд на премиерата на "Звезден прах" (отвърнах, че съм го приел за комплимент, което си е вярно, и му разказах как отказах да интервюирам Нико), храната беше отлична, Матю Вон ми каза, че бокс-офисът на "Звезден прах" вече е 118 млн. за целия свят (и 20 млн. засега само в Обединеното кралство) и ми обеща полилей от двореца на вещиците, ако някога имам място къде да го закача, а Холи ме прегръща много пъти и ми каза, че съм добър баща, като се вземе предвид всичко, от това по-хубаво - здраве.

Току-що ми пратиха аватара за утрешното мероприятие във "Втори живот". Изглежда точно както аз щях да изглеждам, ако имах издадена челюст и бях член на банда рокери. Ура!

Сънят ме зове. Даже ми маха. Също ми прави заплашителни жестове и подскача, за да го забележа.