сряда, 20 февруари 2008 г.

Like the Dark Knight trailer, but with buttons...

На 22 декември 2007 г. Нийл написа:


Преди няколко седмици някой ме попита дали 3D трейлърът на „Коралайн” на Хенри Селик вече може да се свали от интернет и аз отговорих, че ще се опитам да получа разрешение да го кача тук. На което вселенските сили отговориха с не, защото...ами защото е 3D.

Попитах дали има нещо от „Коралайн”, което да мога да кача тук. Отговориха ми, че ще видят какво може да се направи по въпроса.

Не съм говорил за това, защото не бях сигурен, че ще получа каквото и да било. Но ето, че вече е тук. И току-що го изгледах...

Така че, за ваша радост (надявам се), получавате малък коледен подарък – първият кинематографичен откъс от „Коралайн”, който ще види бял свят.

(Всъщност заслугата изобщо не е моя. От „Лайка” и „Фокус” избраха откъса и свършиха всичката черна работа. Уеб гоблинът пък се справи с качването му на този сайт. А аз само ще обера овациите и ще се къпя в слава.)

Има още близо година, докато филмът се появи по кината. Но ето един кратък предварителен поглед...

http://www.neilgaiman.com/p/Cool_Stuff/Video_Clips/Coraline_Sneak_Preview